طراحی دکوراسیون دفتر تبلیغاتی رسانه Moove در استرالیا

این دفتر 135 متر مربعی با رنگی روشن، گرم و اصیل توسط شرکت معماری زوک برای آژانس تبلیغاتی رسانه Moove در استرالیا طراحی دکوراسیون داخلی شده است. اختصار پروژه به دلیل ایجاد فضای اداری "غیر اداری" برای تجارت تبلیغاتی جدید و هیجان انگیز در فضای باز، رسانه Moove استرالیا است. شرکت مادر طرحی سنگاپوری است و آرم رسانه Moove شامل تصویر یک گاو ماده همراه با جعبه شیر دوشیده شده از آن می باشد.

دکوراسیون داخلی

دفتر کار و یا به اصطلاحِ مشتری‌ها "چمنزار"، دفتری در فضای باز با دکوراسیون اداری شامل قسمت پذیرش و انتظار، 2 دفتر شیشه ای محصور، میز‌های کار و اتاق جلسه می‌باشد. اتاق ها با ترکیب‌های تصادفی ساخته شده از انباشت جعبه‌های شیر سیاه و قرمز و پانل‌های درب‌های چینی قدیمی تقسیم شده اند. این دیوارها به نوعی فضاهای انباری و همچنین ارائه را ایجاد می کنند.

دکوراسیون داخلی

جعبه‌های شیر نیز به اتصالات سبک منحصر به فرد و مبلمان اتاق انتظار تبدیل شده اند. اتاق جلسه با استفاده از میزها و صندلی‌های غیررسمی با زمینه‌ی رومه‌ای دیوار‌ها همراه با نوشتارهای گرافیتی قرمز برای نمایش شعار این شرکت مبله شده اند: "می شنوم و فراموش می کنم، می بینم و به خاطر می سپارم، انجام می‌دهم و درک می‌کنم".

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

تهیه و ترجمه: تحریریه گروه معماری و دکوراسیون داخلی شاه توت

   

 

 


معماری داخلی هنر است رسانه ,دفتر ,moove ,دکوراسیون ,تبلیغاتی ,استرالیا ,رسانه moove ,طراحی دکوراسیون ,تبلیغاتی رسانه ,اتاق جلسه ,دکوراسیون داخلی ,تبلیغاتی رسانه moove ,دفت منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

بهترین سایت پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان آموزش سئو شجره خود خودم و دیگر هیچ mahakchair