دکوراسيون منزل آپارتماني با فضايي دعوت کننده

با توجه به نياز مشتري به فضايي براي والدين با 2 فرزند، مالک خواهان اين بود که آپارتماني با دکوراسيون منزل دعوت کننده داشته باشد، اما از آنجا که زمان زيادي را در سفر به سر مي بردند، خواستار اين بودند که محل به شکل يک پناهگاه نيز کار کند.

دکوراسيون منزل

اتاق نشيمن داراي محلي خاص به نام "کنج سفر" بود که زن و شوهر چيزهايي را که از سفرهاي خود به خانه مي‌آوردند، در آنجا در معرض نمايش مي گذاشتند. سقف مرتفع به نظر مي رسد چرا که طراحان دکوراسيون داخلي با تغيير درب فوقاني آن را مرتفع تر کرده بودند. همه کارهاي تکميلي و چوبي توسط اهالي Kwartet Arquitetura طراحي شده است.

دکوراسيون منزل

دکوراسيون منزل

دکوراسيون منزل

طراحي دکوراسيون منزل با کنتراستي گرم با تضاد بين کفپوش تاواري (Tauari) و پانل سينماي خانگي ساخته شده از چوب و ميزِ بار زرد روشن و لاک بوفه خاکستري ارائه شده است. سبک عناصر مبلمان ترکيبي است، در اين خانه هر دو نوع مبلمان معاصر و کلاسيک را مي بينيد.

دکوراسيون منزل دکوراسيون منزل

 

سطح تخت خواب با پارچه و حفاظ‌هاي دائمي پوشانده شده است. همچنين کاربرد کاغذديواري سفيد و طلايي در اتاق همراه با پرده هاي تيره تباين ايجاد کرده است.

دکوراسيون منزل

 دکوراسيون منزل دکوراسيون منزل

 

تهيه و ترجمه: تحريريه گروه معماري و دکوراسيون داخلي شاه توت


معماری داخلی و دکوراسیون منزل دکوراسيون ,منزل ,کننده ,دعوت ,دکوراسيون منزل ,دعوت کننده ,دکوراسیون منزل ,دکوراسيون داخلي منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فلسفی شرکت نظافتی دست به کار پهله سرگرمی 97 فروش لوازم تابلو سازي اندیشه قالیشویی در اصفهان | خلیج فارس آذر ارگانیک|بازار کسب و کارهای ارگانیک آذربایجان